ثبت و رتبه بندی شرکت قانون مداران یکتا

خدمات ثبت شرکت، رتبه بندی شرکت، اخذ کارت بازرگانی، رتبه بندی مدرک تحصیلی، خرید و فروش شرکت تماس : 09123438517 و 09126010223

ثبت و رتبه بندی شرکت قانون مداران یکتا

خدمات ثبت شرکت، رتبه بندی شرکت، اخذ کارت بازرگانی، رتبه بندی مدرک تحصیلی، خرید و فروش شرکت تماس : 09123438517 و 09126010223

ثبت و رتبه بندی شرکت قانون مداران یکتا

خدمات ثبت شرکت، رتبه بندی شرکت، اخذ کارت بازرگانی، رتبه بندی مدرک تحصیلی، خرید و فروش شرکت. تماس : 09123438517 و 09126010223

  • ۰
  • ۰

برند چیست و چرا باید آن را ثبت نمایید؟

برند

برندها دارایی ارزشمندی به حساب می آیند که در حیطه ی سرمایه ها و دارایی های مادی یک مجموعه به حساب نمی آیند و در واقع از دارایی های غیر مادی محسوب  می گردند.

هرگاه فردی تصمیم به استفاده از کالا و یا خدمات یک مجموعه می گیرد این برند شماست که تضمین می کند که آن فرد با خیالی آسوده از کالا و خدمات شما استفاده کند.

به شکل کلی افراد انتظار دارند وقتی مجموعه ای را زیر نظر می گیرند تا از کالا و خدمات آن مجموعه استفاده کند علاقمندند که این انتخاب آنها علاوه بر کیفیت کالا و خدمات با انتخاب برند آن مجموعه همراه باشد و علائم تجاری آن مجموعه مطمعنا در این فرایند انتخاب تاثیر بخ سزایی دارد.  به صورت کلی این عبارت به این معنی می باشد که افراد علاقه دارند یک نام تجاریی که همراه با کیفیت و کارایی مناسب می باشد را انتخاب نماید.

چون در اصل برند به نوعی یک تعهد دائمی محسوب می گردد که فروشنده به دریافت کننده کالاو یا خدمات مجموعه ای از ویژگی های خوب و مزیت های بسیار و نیز خدمات خاصی را ارائه نماید. از نگاه مصرف کننده گان همین موضوع نشانه ی کیفیت می باشد.

مخاطبین برای استفاده از خدمات و محصولات یک مجموعه نیاز به پرس و جوی زیاد و صرف هزینه های گذاف دارند ولی اگر برند شما اعتبار و کیفیت بالایی داشته باشد دیگر این فرایند از پروسه ی خرید مخاطبین حذف می گردد و آنها با خیال راحت شما را انتخاب می نمایند.

برندها به مجمعه ها این قابلیت را هدیه می دهند که به سادگی میتوانند خود را از سایر مجموعه های مشابه متمایز نماید.

صاحبین مشاغل بنا به دلایل متفاوتی  یک برند را به ثبت می رسانند از جمله ی آن می توان به:

  • از تقلب نمودن متقلبان جلوگیری به عمل می آید
  • امکان تشخیص محصولات شرکت نسبت به محصولات مشابه فراهم است

زیرا اگر رقیبان از محصولات مشابه با ما استفاده نمایند باعث می شود که مخاطبین ما به اشتباه بیوفتند و در آن صورت هم به اسم و اعتبار ما لطمه وارد می شود. امروزه اکثر مجموعه ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

  • ۹۸/۰۵/۰۱
  • صابر بیجستانی مقدم

ثبت برند

ثبت شرکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی